Alps Suïssos

Alps Suïssos

Alps Suïssos

Et proposem una oferta excepcional per gaudir del millor de Suïssa amb un nivell de qualitat fabulós i a un preu sense competència. T'allotjaràs en un Resort amb apartaments 4* Premium a Engelberg, un dels pobles més bonics i més ben situats de Suïssa. Als peus de les espectaculars glaceres del Titlis, envoltat d'espectaculars muntanyes i molt a prop de Lucerna. Cada dia tens incloses les millors excursions amb trens panoràmics, telefèrics, vaixells, trens cremallera, etc. ia més amb les entrades a més de 500 museus, castells i llocs turístics també inclosa. I, si viatgeu en família, descomptes excepcionals per a nens i adolescents!

 

El viatge a Suïssa inclou

  • Vols d'anada i tornada a Ginebra o Zuric.
  • Taxes d'aeroport vigents a la data de reserva
  • 8 Dies dús il·limitat dels trens, vaixells i autobusos postals de Suïssa. A 2a Classe. Vàlid per fer totes les excursions indicades i el trasllat des de/fins a l'aeroport.
  • 7 Nits d'apartament al Titlis Resort d'Engelberg. Apart. 2Hab. + Saló amb sofà-llit (5 pers). 1 Hab. + Saló amb sofà-llit (3-4 Pers). Tipus Estudi (2 pers). Possibilitat de 1 habitació addicional amb suplement.
  • Taxa turística. Neteja final, llençols i tovalloles a l'apartament.
  • Telefèrics il·limitats a Brunni, Stanserhorn, Stoos i Monte Rigi.
  • 1 Dia d'excursió al Titlis inclouen cova de la glacera, pont penjant, telecadira Ice-Flyer i atraccions a la glacera.
  • Swiss Museum Pass amb entrades a més de 500 llocs turístics i museus de tota Suïssa.
  • Transport públic a les ciutats de Suïssa.

Dades bàsiques

Destí: Alps Suïssos,Suïssa

Sortides: Sortides diàries

Preu: Des de 1.299€

Durada: 7 nits

 

**Per altres preus i condicions contacta amb Mediviatges.

L'organització d'aquest viatge combinat ha estat realitzada per EXIT TOURS. CIF B61057329 – Títol G.C. 279MD.

Demana un pressupost gratuïtament i sense cap compromís

Altres destinacions que també et poden interessar

Des de 1.299€