Costa Rica per Cap d'Any
Celebra l’arribada del nou any envoltat de natura exuberant, platges paradisíaques i l’esperit “pura vida” de Costa Rica. Descobreix la selva tropical, els volcans actius i la biodiversitat impressionant del país, tot combinant aventura i relax. Gaudeix d’una revetlla de Cap d’Any diferent, amb música, gastronomia tropical i la càlida hospitalitat dels costarricencs. Un viatge ple de colors, energia i emocions per començar l’any nou en un autèntic paradís natural.
El viatge a Costa Rica inclou
- 8 nits als hotels previstos o similars, en règim d'allotjament i esmorzar (excepte dia 2 amb esmorzar en ruta),
- 3 dinars i 2 sopars segons itinerari.
- Trasllats en servei exclusiu passatgers TUI, en castellà, sense guia. Excepte Tortuguero al qual s'accedeix amb bus i llanxa en servei regular amb guia.
- Entrada al P.N. de Tortuguero.
Dades bàsiques
Destí: Costa Rica,San José de Costa Rica
Sortides: 27 desembre 2025
Preu: Des de 2.882€
Durada: 8 nits
**Per altres preus i condicions contacta amb Mediviatges.
L'organització d'aquest viatge combinat ha estat realitzada per TUI Spain SLU, Carrer Mesena, 22, 2n Dreta, 28033 - Madrid (Espanya), que figura inscrita al Registre Mercantil de Madrid al Tom 18725, Llibre 0, Foli 89, Secció 8, full M-140.868, Inscripció 30, amb CIF: B-81.001.836. Títol CICMA 753.