Viatge de 5 dies visitant els principals mercats nadalencs de Frabkfurt, Coblenza, Heidelberg, Magúncia i Micheelstadt.
El viatge inclou avió, trasllats, allotjament a Frankfurt en hotel de 4*, guia de parla castellana, visites indicades a l'itinerari i assegurança de viatge,
Gaudeix de l'arrelada tradició europea dels Mercats ambulants de Nadal i escapa't de viatge en el Pont de la Constitució.Visita Frankfurt, Coblenza, una de les ciutats més belles i antigues d'Alemanya: Heidelberg, ciutat que ofereix un romanticisme de somni entre el Pont Vell i l'imponent Castell; i els Mercats Nadalencs de Magnucia i Michelstadt.
Dades bàsiques
Destí: Alemanya,Munich
Sortides: 6 de desembre
Preu: Des de 1.240 €
Durada: 5 dies/4 nits
**Per altres preus i condicions contacta amb Mediviatges.
L'organització d'aquest viatge combinat ha estat realitzada per Catai - Viatges Catai S.A. C.I.F A-28668127, Jose Rover Motta, 27. Codi postal 07006. Palma de Mallorca, Illes Balears, títol-llicència núm AVBAL / 713.